En långpendlares funderingar

Eller hur mycket tid snor SL egentligen



Heja SL.


E-mail this post



Kom ihåg mig (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



07:08 från Nynäshamn i dag. Försenat på grund av dörrfel. Detta var det nya X60. Till Centralen 7 minuter försenat. Tunnelbanan också sen samt missade bussen med en hårsmån och försening på följande buss gör total försening 19 minuter.

Såg för övrigt att SL inte tänker höja resegarantin. Det innebär att man får lita på att de fixar trafiken i stället. Det låter väl rimligt ! Länk till uttalandet.


  • En Långpendlare.
  • Från Nynäshamn, Sweden
  • Jag är en som bor i Nynäshamn och jobbar i Stockholm. En långpendlare. Här beskriver jag mina resor och summerar hur mycket tid extra som genereras av förseningar på resorna. Normalt åker jag pendeltåg för att ta mig till mitt jobb.

site hit counter

Site Feed