En långpendlares funderingar

Eller hur mycket tid snor SL egentligen



Riktigt bra.


E-mail this post



Kom ihåg mig (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Pendlingen funkade riktigt bra hem. Tåget gick i tid från Centralen och var bara 2 minuter sent i Nynäshamn.

Läste en intressant artikel i SvD om en kvinna som anmält SL till Allmänna reklamationsnämnden. Det här måste naturligtvis följas noga för om fallet tas upp så kanske SL äntligen gör något åt saken. Om alla vi som drabbas gör samma anmälan borde det svida tillräckligt för att saker skall hända.


  • En Långpendlare.
  • Från Nynäshamn, Sweden
  • Jag är en som bor i Nynäshamn och jobbar i Stockholm. En långpendlare. Här beskriver jag mina resor och summerar hur mycket tid extra som genereras av förseningar på resorna. Normalt åker jag pendeltåg för att ta mig till mitt jobb.

site hit counter

Site Feed