En långpendlares funderingar

Eller hur mycket tid snor SL egentligen



Stackars er...


E-mail this post



Kom ihåg mig (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



... som åkte tåg i dag. Hörde på radion om eländet. Själv lämnade jag barn = tog bil. Någon som vill berätta?


  1. Anonymous Anonym 

    Tycker du lyxar till det lite väl ofta numera! :)

  2. Anonymous Anonym 

    Så ofta jag kan/har råd. Törs inte lita på SL.

  3. Anonymous Anonym 

    jag kollade trafikinformationen på sl.se innan jag åkte buss hemifrån. då var tåget 7 minuter försenat, men det kom till slut 10 min försenat. jag jobbar i liljeholmen så det är en bit att åka. tja, tåget kom till t-centralen 15 min försenat, så jag fick stiga av där i stället för i årstaberg. t-banan var i tid så jag kom "bara" 10 min försenat till jobbet...

  4. Anonymous Anonym 

    Snälla Märstabo!

    Problemen med pendeltågen är "överdrivna" enligt en av SLs överstepräster. Dessa "människor" ska man inte ställa krav på! Det är betydligt lättare att med en glödhet nål pressa upp smält smör i häcken på ett piggsvin. Gett upp? Kanske.

Skicka en kommentar
  • En Långpendlare.
  • Från Nynäshamn, Sweden
  • Jag är en som bor i Nynäshamn och jobbar i Stockholm. En långpendlare. Här beskriver jag mina resor och summerar hur mycket tid extra som genereras av förseningar på resorna. Normalt åker jag pendeltåg för att ta mig till mitt jobb.

site hit counter

Site Feed