En långpendlares funderingar

Eller hur mycket tid snor SL egentligen



X60 igen.


E-mail this post



Kom ihåg mig (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Hemåt i stil. Synd bara att det fortfarande är förseningar och att sätena är för hårda i X60-tågen. Tyckte först att det var ganska varmt men min termometer visade 21 grader efter en stund och då var det svalt och behagligt.

10 minuter sent hem.


  1. Anonymous Anonym 

    Hårda säten måvara. Men varför droppar det vatten från taket och det blir stora pölar på golvet. Det är väl inte så att det regnar in i de nya tågen.

  2. Anonymous Anonym 

    Hmmm. luftkonditionering avfuktar luften och det vattnet måste ta vägen någon stans. Dumt att man valt att låta det droppa av inne i vagnen. ;-)

Skicka en kommentar
  • En Långpendlare.
  • Från Nynäshamn, Sweden
  • Jag är en som bor i Nynäshamn och jobbar i Stockholm. En långpendlare. Här beskriver jag mina resor och summerar hur mycket tid extra som genereras av förseningar på resorna. Normalt åker jag pendeltåg för att ta mig till mitt jobb.

site hit counter

Site Feed