En långpendlares funderingar

Eller hur mycket tid snor SL egentligen



11 + 2


E-mail this post



Kom ihåg mig (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Var för trött för att lägga in något i går. Men 11 minuter försenat var tåget i går. Försenat från start, försenat i mål.

I morse var tåget nästan i tid. 2 minuter sent endast.


  1. Anonymous Anonym 

    Min buss var sen igår, så när jag kom till perrongen så såg jag tåget åka, tittade upp på informationstavlan och såg att tåget efter mot Bålsta var ca 10 minuter sent, det slutade med att det blev 13 minuter sent, så totalt blev jag 28 minuter försenad, utan att de sa något om varför.
    men, det jag verkligen undrar är varför tåget aldrig är försenat när bussen är det, så man hinner med den?

Skicka en kommentar
  • En Långpendlare.
  • Från Nynäshamn, Sweden
  • Jag är en som bor i Nynäshamn och jobbar i Stockholm. En långpendlare. Här beskriver jag mina resor och summerar hur mycket tid extra som genereras av förseningar på resorna. Normalt åker jag pendeltåg för att ta mig till mitt jobb.

site hit counter

Site Feed