En långpendlares funderingar

Eller hur mycket tid snor SL egentligen



Stora förseningar.


E-mail this post



Kom ihåg mig (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Eller i alla fall trodde jag det när jag gick in på Centralen i dag. Tåget till Västerhaninge var ca. 30 minuter sent och tåget mot Nynäshamn stod inte med på tavlan. Det var fullt med folk på Centralstationen. Signalfel straxt utanför centralen var problemet. Tåget mot Nynäs var "bara" 6 minuter sent från start men till Nynäs havsbad endast 4 minuter. Det har jag aldrig varit med om förut. Att förseningen minskar. Det var dock en försening på 4 minuter.


  • En Långpendlare.
  • Från Nynäshamn, Sweden
  • Jag är en som bor i Nynäshamn och jobbar i Stockholm. En långpendlare. Här beskriver jag mina resor och summerar hur mycket tid extra som genereras av förseningar på resorna. Normalt åker jag pendeltåg för att ta mig till mitt jobb.

site hit counter

Site Feed