En långpendlares funderingar

Eller hur mycket tid snor SL egentligen



Vi startade i alla fall i tid.


E-mail this post



Kom ihåg mig (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Efter att ha haft tur vid starten av resan så blev det inte så fortsättningsvis. Jag tyckte inte denna gången heller att vi var försenade. Stannade endast en kort stund i en tunnel. Ändå blev tåget 8 minuter försenat. Tunnelbanan mot Ropsten var också försenad så den totala förseningen blev 18 minuter!!! Klicka på bilden här bredvid om du, liksom jag, vill skriva till SL och uttrycka dina åsikter.

Reseförsening: 18 minuter
Förseningstid 2006: 163 minuter


  • En Långpendlare.
  • Från Nynäshamn, Sweden
  • Jag är en som bor i Nynäshamn och jobbar i Stockholm. En långpendlare. Här beskriver jag mina resor och summerar hur mycket tid extra som genereras av förseningar på resorna. Normalt åker jag pendeltåg för att ta mig till mitt jobb.

site hit counter

Site Feed