En långpendlares funderingar

Eller hur mycket tid snor SL egentligen



Bil igen.


E-mail this post



Kom ihåg mig (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Jahaja. I går var jag hemma och i dag åker jag bil igen och det är ju trevligt med tanke på att det går så fort. Det kostar dock eftersom biltullarna finns. 20kr på väg in = högsta taxan. Hmmm...
Å andra sidan hörde jag på radion att det var problem igen med
pendeltågen eller snarare ett växelfel som påverkade pendeltågen
negativt. Så i dag är jag glad att jag inte provade det färdsättet.

Sedan håller jag på att lära mig LiveJournal, bloggsystemet som jag skriver detta på. Därför kan utseendet förändras drastiskt den närmaste tiden. Vi får se...


  • En Långpendlare.
  • Från Nynäshamn, Sweden
  • Jag är en som bor i Nynäshamn och jobbar i Stockholm. En långpendlare. Här beskriver jag mina resor och summerar hur mycket tid extra som genereras av förseningar på resorna. Normalt åker jag pendeltåg för att ta mig till mitt jobb.

site hit counter

Site Feed