En långpendlares funderingar

Eller hur mycket tid snor SL egentligen



Stämmer tidtabellen?


E-mail this post



Kom ihåg mig (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Hemfärden verkade också gå enligt plan. D.v.s. jag märkte inte att tåget stannade för länge någon stans. Nu skall jag erkänna att jag somnade en stund på tåget. Det är något en som pendlar långt måste lära sig. Att somna när man kan. Ta vara på varje situation helt enkelt. Så att man kan skriva dessa inlägg på annan tid. Hur som helst så var tåget i alla fall försenat 9 minuter. Hmmm.....

Reseförsening: 9 minuter
Dagsförsening: 13 minuter

Förseningstid 2006: 133 minuter
Antal resdagar: 4
Förseningstid / dag: 33 minuter


  • En Långpendlare.
  • Från Nynäshamn, Sweden
  • Jag är en som bor i Nynäshamn och jobbar i Stockholm. En långpendlare. Här beskriver jag mina resor och summerar hur mycket tid extra som genereras av förseningar på resorna. Normalt åker jag pendeltåg för att ta mig till mitt jobb.

site hit counter

Site Feed