En långpendlares funderingar

Eller hur mycket tid snor SL egentligen



Jag är inte ensam!


E-mail this post



Kom ihåg mig (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Hörde av medpendlare att jag inte är ensam om att ha problem med pendlingen. Jag menar naturligtvis upplever det som ett problem med pendlingen. Att alla som åker samtidigt som mig har samma problem är ju självklart.
På grund av den sena starten och det knasiga bytet i Västerhanige blev förseningen för denna resan 17 minuter. Men nu är det helg och ingen pendling förrens måndag. Härligt!


  • En Långpendlare.
  • Från Nynäshamn, Sweden
  • Jag är en som bor i Nynäshamn och jobbar i Stockholm. En långpendlare. Här beskriver jag mina resor och summerar hur mycket tid extra som genereras av förseningar på resorna. Normalt åker jag pendeltåg för att ta mig till mitt jobb.

site hit counter

Site Feed