En långpendlares funderingar

Eller hur mycket tid snor SL egentligen



Trött i dag.


E-mail this post



Kom ihåg mig (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Var tvungen att ta ett senare tåg i dag. 8:08 för att vara exakt. Tåget kom fram i tid. Med hjälp av jättekliv så hann jag precis fram till tunnelbanan och bussen gick som den skulle = kom fram utan försening !!! 1:a gången i år. Och det på alla hjärtans dag. SL är väl för omtänksamma.

Reseförsening: 0 minuter !!
Förseningstid 2006: Redovisas från och med nu till höger --->


  • En Långpendlare.
  • Från Nynäshamn, Sweden
  • Jag är en som bor i Nynäshamn och jobbar i Stockholm. En långpendlare. Här beskriver jag mina resor och summerar hur mycket tid extra som genereras av förseningar på resorna. Normalt åker jag pendeltåg för att ta mig till mitt jobb.

site hit counter

Site Feed