En långpendlares funderingar

Eller hur mycket tid snor SL egentligen



En bra dag.


E-mail this post



Kom ihåg mig (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Inte mycket att säga om dagen. Eller vad är det jag skriver? Det finns massor att skriva om dagen. Det gick bra för en gångs skull! I tid till Centralen och endast 3 minuter sent hem. Men det är detta som jag och alla andra betalar för så det borde vara en självklarhet. Eller hur?


  • En Långpendlare.
  • Från Nynäshamn, Sweden
  • Jag är en som bor i Nynäshamn och jobbar i Stockholm. En långpendlare. Här beskriver jag mina resor och summerar hur mycket tid extra som genereras av förseningar på resorna. Normalt åker jag pendeltåg för att ta mig till mitt jobb.

site hit counter

Site Feed