En långpendlares funderingar

Eller hur mycket tid snor SL egentligen



Borta ett tag.


E-mail this post



Kom ihåg mig (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Har jobbat hemma och åkt bil till jobbet några dagar men nu är jag tillbaka på tåget.
2 minuters försening till Centralen i dag.

Hem var det problem någonstans så det blev förseningar. I Västerhaninge var vi tvungna att vänta på nästa tåg som var mycket försenat och skulle kommit in före oss. Detta för att tågvärden som skulle med tåget mot Nynäshamn var ombord på det tåget. Hem: 16 minuters försening.


  • En Långpendlare.
  • Från Nynäshamn, Sweden
  • Jag är en som bor i Nynäshamn och jobbar i Stockholm. En långpendlare. Här beskriver jag mina resor och summerar hur mycket tid extra som genereras av förseningar på resorna. Normalt åker jag pendeltåg för att ta mig till mitt jobb.

site hit counter

Site Feed