En långpendlares funderingar

Eller hur mycket tid snor SL egentligen



Kaos.


E-mail this post



Kom ihåg mig (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



I dag föll det snö för första gången vilket gav kaos. Inte för att det var mycket men det var tydligen nog för att det skulle bli kaos.

Såg på tavlan att tåget var mycket försenat men när jag kom upp på plattformen stod tåget där och åkte nästan i tid. Det visade att jag var på tåget före min riktiga avgång. Sedan stod vi still länge i ett överfullt tåg och blev till slut ca. 30 minuter försenade till Västerhaninge. Tåget mot Nynäshamn gick i tid men blev ytterligare litet försenat så hem 35 minuter sent och in i morse endast 3 minuter.


  • En Långpendlare.
  • Från Nynäshamn, Sweden
  • Jag är en som bor i Nynäshamn och jobbar i Stockholm. En långpendlare. Här beskriver jag mina resor och summerar hur mycket tid extra som genereras av förseningar på resorna. Normalt åker jag pendeltåg för att ta mig till mitt jobb.

site hit counter

Site Feed