En långpendlares funderingar

Eller hur mycket tid snor SL egentligen



Undrens tid är inte över.


E-mail this post



Kom ihåg mig (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Trots att det är det sämsta vädret för pendeltåg så kom tåget fram i tid i dag! Sedan var tunnelbanan där direkt då jag kom fram. Tyvärr så var bussen försenad 3 minuter. Men det var ganska nära. Bara att pendeltåget, det nya X60, kom i tid känns fantastiskt. Jag kan inte komma ihåg att det gjort det på mycket länge. Jag åkte bil i går så därför finns det inget inlägg från i går.

Reseförsening: 3 minuter
Förseningstid 2006: 248 minuter


  • En Långpendlare.
  • Från Nynäshamn, Sweden
  • Jag är en som bor i Nynäshamn och jobbar i Stockholm. En långpendlare. Här beskriver jag mina resor och summerar hur mycket tid extra som genereras av förseningar på resorna. Normalt åker jag pendeltåg för att ta mig till mitt jobb.

site hit counter

Site Feed