En långpendlares funderingar

Eller hur mycket tid snor SL egentligen



Jag fortsätter ett tag till.


E-mail this post



Kom ihåg mig (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Har beslutat mig för att fortsätta ett tag till med denna blogg. Om inte annat så för att se om det gör någon skillnad på om det är en mild vinter mot en inte så mild vinter. För i övrigt så har det bara blivit sämre mot förra året. Vi har inte X60 som var lösningen på alla problem med Nynäslinjen. Och Banverket gör väl inget förebyggande underhåll. Speciellt inte som man ser att det snart blir en utbyggnad av linjen.

Till centralen 5 minuter sent.
Hem 4 minuter sent.


  • En Långpendlare.
  • Från Nynäshamn, Sweden
  • Jag är en som bor i Nynäshamn och jobbar i Stockholm. En långpendlare. Här beskriver jag mina resor och summerar hur mycket tid extra som genereras av förseningar på resorna. Normalt åker jag pendeltåg för att ta mig till mitt jobb.

site hit counter

Site Feed