En långpendlares funderingar

Eller hur mycket tid snor SL egentligen



5 minuter


E-mail this post



Kom ihåg mig (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



5 minuter försening. Inget nytt system för tiderna. Jag är för trött. Får bli en annan dag.

Jag antar att de flesta hört att förseningarna kostar mellan 5,8 - 7 miljarder kronor per år! Här finns rapporten: Resenärsforum. I den är denna blog med som referens. Roligt! Direktlänk till rapporten. Stort tack till Resenärsforum för denna rapport!


  • En Långpendlare.
  • Från Nynäshamn, Sweden
  • Jag är en som bor i Nynäshamn och jobbar i Stockholm. En långpendlare. Här beskriver jag mina resor och summerar hur mycket tid extra som genereras av förseningar på resorna. Normalt åker jag pendeltåg för att ta mig till mitt jobb.

site hit counter

Site Feed